پارک علم و فناوری استان خراسان رضوی
عضویت در پارک
مدیریت میدانی و تسریع در فرآیندها

مدیریت میدانی و تسریع در فرآیندها

- 1402/03/22

معاون توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان به همراه رئیس اداره زیرساخت فناوری پارک علم و فناوری خراسان از روند توسعه و پیشرفت پروژه‌های زیرساختی مرکز رشد نیشابور بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی پارک علم و فناوری خراسان و به نقل از مرکز رشد فناوری نیشابور، مسعود جمشیدیان معاون توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان به منظور بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های زیر ساختی از مرکز رشد نیشابور بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که با همراهی ابوذر امینی رئیس اداره زیر ساخت فناوری پارک علم و فناوری خراسان صورت گرفت، مسعود جمشیدیان بر عزم و اراده جدی برای تسریع در فرآیند تکمیل پروژه‌ها تاکید کرد و گفت: زیست بوم فناوری و نوآوری یکی از نیازهای جدی کشور است و باید با ارائه زیرساخت‌های مناسب محیطی ایده‌آل برای نخبگان و استعدادهای برتر فعال در این اکوسیستم به وجود آورد.

وی با اشاره به تعاملات مثبت مرکز رشد نیشابور در سطح شهرستان افزود: استفاده از ظرفیت‌های موجود در خصوص سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در قالب ارائه خدمات فرهنگی و رفاهی از جمله موارد مهمی است که می‌تواند در توسعه مرکز رشد فناوری نیشابور نقش قابل توجهی داشته باشد .

در ادامه مازیار ناظران رئیس مرکز رشد فناوری نیشابور به ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و مسائل پیش رو پرداخت و با اشاره به شروع عملیات اجرایی احداث سوئیچ خانه برق و شبکه توزیع برق، از حمایت‌های معاونت توسعه و مدیریت منابع پارک علم و فناوری خراسان در پیگیری موارد و تسریع و تسهیل در اجرای فرآیندها قدردانی کرد.

در پایان این نشست بازدید میدانی از شرکتهای فناور مستقر، پایلوت‌های کارگاهی و ساختمان مرکزی صورت گرفت و راهکارهایی برای تسریع اجرای فرآیندهای مرتبط با تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و نیز توسعه اراضی در قالب تکمیل جدول گذاری و آسفالت معابر ارائه شد.


دانلود پیوست خبر مسعود جمشیدیان مسعود جمشیدیان مازیار ناظران مازیار ناظران
نشست زیست بوم فناوری و نوآوری استان خراسان رضوی و مراسم تکریم و معارفه معاون پشتیبانی فناوری پارک علم و فناوری خراسان رضوینشست صمیمی جناب آقای احسان عظیمی‌راد، نماینده منتخب مردم شریف مشهدمقدس و کلات، با بازیگران اکوسیستم فناوری و نوآوری در پارک علم و فناوری خراسان

آخرین اخبار

تنظیمات لیست به درستی انجام نشده است.